گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در شرکت کشاورزی ودامپروری یاسوج

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
  • نظرات : بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی شرکت کشاورزی ودامپروری یاسوج ، روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ به مناسبت هفته دفاع مقدس ، مراسم باشکوهی در شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج برگزار شد.

این مراسم  معنوی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و قدردانی از جانفشانی ها و رشادت های یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیران و کارشناسان در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

 در این مراسم معنوی وملی مدیرعامل شرکت جناب آقای مهندس میردریکوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،این دهه را یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی دانست که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
 ایشان فرمودند یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌‏ها و ایثارگری‌‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشمند همه جریان‏‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.

همچنین در این مراسم به دونفر از پرسنل شرکت که در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند ، لوح یادبود اهداء شد و از زحمات و رشادت های آنها در دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر بعمل آورده شد. پایان جلسه با صلواتی بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.