اهدا لوح سپاس به برترین کارفرمای تولیدی نمونه در استان کهگیلویه وبویراحمد

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
  • نظرات : بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج به مناسبت هفته کار و کارگر وتقدیر از برترین کارفرمای تولیدی نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ جلسه ای با حضور حاج آقا مصباح امام جمعه شهرستان دنا،آقای واعظی زاده مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان ، حاج آقا سجادی مدیر امور فرهنگی اداره کاراستان، آقای ایلخانی بخشدارمرکزی شهرستان دنا ،مدیر عامل ،مدیر مالی واداری شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج و سایرمدیران ،کارشناسان کار و رفاه اجتماعی و همچنین کارکنان شرکت در دفتر مدیر عامل شرکت برگزار شد.
در این جلسه آقای میردریکوند مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج ضمن عرض خیر مقدم از حضور بازدید کنندگان و مهمانان گرامی نسبت به معرفی و مجموعه فعالیت های تولیدی شرکت دامپروری یاسوج پرداختند.
ایشان بیان نمودند با توجه به افزایش نرخ خرید علوفه ،نهاده ها دامی ، سایر هزینه ها تولیدی وایجاد چالش های پیش رو، ادامه فعالیت واحد دامپروری یاسوج را در سال جاری سخت برشمردند و فرموند که مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی از این صنعت دامپروری باید حمایت بیشتر وبهتری داشته باشند تا انشا الله در آینده شاهد پایداری اشتغال و اشتغالزایی جوانان ومردم منطقه در این استان باشیم.
در این جلسه حاج آقا مصباح امام جمعه شهرستان دنا و آقای واعظی زاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمدفرمودند :که شرکت دامپروری یاسوج در میان شرکت های استانی (پتروشیمی ، نفت وگاز وسایر شرکت ها) بارعایت کامل پرداخت حقوق و مزایای کارگری نقش ارزنده ای در عرصه کار ، تولید و اشتغالزایی و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان دنا و استان کهگیلویه وبویراحمد را در سال ۱۴۰۰داشته است.
آن گاه به پاس تلاش های جهادی، شبانه روزی وخستگی ناپذیر مدیران و کارکنان و ارزیابی عمکلرد کاری و تولیدی شرکت دامپروری یاسوج در جشنواره سال ۱۴۰۰ و معرفی شرکت فوق به عنوان واحد نمونه استانی، لوح سپاس به آقای میر دریکوند مدیرعامل شرکت یاسوج تقدیم و اهدا نمودند .
در پایان امام جمعه شهرستان دنا و هیئت همراه از محوطه دامداری شرکت بازدید نمودند و از نزدیک با شرایط کار پرسنل و مجموعه فعالیت های تولیدی شرکت آشنا شدند.