بازدید ریاست محترم بنیاد مستضعفان از شرکت دامپروری یاسوج

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
  • نظرات : بدون دیدگاه

 

 

بازدید ریاست محترم بنیاد مستضعفان از شرکت دامپروری یاسوج
جناب آقای مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان از شرکت دامپروری یاسوج بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت دامپروری یاسوج جناب آقای مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان به همراه جمعی از مدیران و معاونین ایشان روز چهارشنبه مورخ۱۴۰۱.۰۳.۱۸ از شرکت دامپروری یاسوج بازدید نمودند.
ابتدا ریاست محترم بنیاد به اتفاق همراهان ، مدیران وکارشناسان شرکت یاسوج از بخش های مختلف دامپروری بازدید نمودند و از نزدیک باشرایط تولیدی ، زیر ساخت بخش های مختلف شرکت آشنا شدند و نیز در جریان مسائل مجموعه فعالیت های دامپروری قرار گرفتند و با مدیران ،کارشناسان و کارگران شرکت دیدار نمودند.
بعد از بازدید از مجموعه دامپروری جلسه ای با حضور ریاست محترم بنیاد ، هیئت همراه مدیران و کارشناسان در سالن اجتماعات شرکت دامپروری یاسوج برگزار شد.
در این جلسه آقای مهندس میردریکوند ضمن عرض خیرمقدم، حضور ریاست محترم بنیاد و هیئت همراه را به دامپروری یاسوج گرامی داشت و با ارائه گزارشی نسبت به معرفی و مجموعه فعالیت های واحد دامپروری یاسوج پرداختندو نیز بیان نمودند: این شرکت در زمینه پرورش دام شیری (تولید شیرخام و گوشت) با میانگین تولیدروزانه شیرخام حدود ۴۴ تن با اشتغالزایی حدود۸۰ نفر به طور مستقیم نقش بسزایی در بهبود سلامت مردم جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی دراین استان وبه طور غیر مستقیم در استان های همجوار دارد.
ایشان اشاره کردند زیر ساخت های مختلف این شرکت با توجه به ساخت آن که نزدیک به حدود ۳۰ سال قبل برمیگردد هم اکنون با توجه به افزایش سـرسام آور نرخ نهاده های دامی و کمبود نقدینگی امکـان بازسـازی بافت های فرسوده برای این واحد دامپروری مقدور نمی باشد و درخواست خود را درجهت بازسازی و توسعه شرکت اعلام داشتند.
آقای میردریکوند گفت : شرکت دامپروری یاسوج علاوه بر وظایف اصلی خود در صنعت دامپروری به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و بنا به رسالت اجتماعی بنیاد مستضعفان که محرومت زدایی در سطح کشور می باشد. در انجام کارهای خیر از قبیل تعمیر وبازسازی مدارس و مساجد ونیزکمک های معیشتی به افراد و خانواده های نیازمند درسطح استان فعالیت دارد و ذکر خیر نمودند دراین استان خانواده های نیازمند زیادی که نیاز به حمایت داشته باشند، نیز وجود دارد.
آقای فتاح ریاست محترم بیناد پس از سمع ،نظر و درخواست های مدیرعامل شرکت یاسوج ، خواسته های ایشان را برای ماندگاری وتوسعه واحد دامپروری یاسوج در سطح استان ضروری و مهم برشمردند وحمایت خود را از صنعت دامپروری ، تولید و کارواشتغال ابراز داشتند.
در پایان این دیدار ریاست محترم بنیاد ضمن ابراز رضایت خود از فعالیت و عملکرد مجموعه مدیران و کارکنان شرکت دامپروری یاسوج ،تاکید ویژه ای در ایجاد اشتغال پایدار،ایفای نقش اجتماعی و رسیدن به راندمان تولیدی مناسب درجهت تامین غذا و سلامت مردم جامعه داشتند و همکاری و حمایت خود را به جد اعلام فرمودند ،سپس جلسه با صلواتی بر محمد و آل محمد به پایان رسید.