گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر در شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
  • نظرات : بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج روزشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۶  به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه ( س ) وگرامیداشت روز مادر مراسم باشکوهی در سالن اجتماعات شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج برگزار گردید.

در این مراسم معنوی که امام جماعت شرکت ، مدیران  ،کارکنان  در سالن اجتماعات شرکت حضور داشتند،

ابتدا با تلاوت آیاتی چند از  کلام الله (قرآن مجید )مراسم معنوی شروع شد، سپس جناب آقای شفیعی مدیرعامل محترم شرکت ضمن خیرمقدم وتشکر از حضور شرکت کنندگان به ارزش های والای انقلاب اسلامی وجایگاه مادر و زن در فرهنگ اسلامی پرداخته و  واین روز فرخنده را در این مراسم معنوی به حاضران تبریک گفتندو برکات و اثرات معنوی در زندگی شخصی و اجتماعی انسانها را از وجود مادران دانستند.

سپس حاج آقا عموئی امام جماعت محترم  شرکت میلاد با سعادت حضرت فاطمه ( س)  و روز مادر را گرامی داشتند ، وفرمودند جایگاه مادر ،جایگاه انسان‌سازی است و مادر به عنوان اولین معلم ، مؤثرترین و خالصانه‌ترین معلم انسان است لذا هرچه همه دارند از وجود مادران است بنابراین باید همیشه قدردان آنها باشیم.

در پایان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر به تنها بانوی شاغل در شرکت هدیه ای به رسم یاد بود اهدا گردید.