با حکم حسین دهقان «تقوی‌منش» مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان شد

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
  • نظرات : بدون دیدگاه

به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان، حسین دهقان با صدور حکمی، محمدرضا تقوی‌منش را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی کشاورزی و دامپروری فردوس پارس منصوب کرد.
‎متن حکم دهقان به شرح زیر است:
‎ «برادر عزیز جناب آقای محمدرضا تقوی‌منش
‎سلام علیکم
‎بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی کشاورزی و دامپروری فردوس پارس منصوب می‌نمایم.
‎امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.
‎توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.
‎حسین دهقان»
‎به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان، محمدرضا تقوی‌منش، دانش‌آموخته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است و ۲۶ سال سابقه مدیریت در حوزه‌های مرتبط با صنایع کشاورزی، دامپروری و غذایی را در کارنامه خود دارد.
‎وی بنیان‌گذار هلدینگ کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود و ۱۰ سال مدیریت این هلدینگ را عهده‌دار بوده است.
‎تقوی‌منش ۱۶ سابقه مدیریت در سطوح مختلف مدیریتی در بنیاد مستضعفان را داشته و ریاست سازمان غذایی بنیاد و مدیرعاملی هلدینگ‌های نوشیدنی بنیاد بخشی از سوابق وی است.
‎ریاست هیئت مدیره کارخانه قند دزفول و شهردار مناطق ۴ و ۱۶ شهر تهران از دیگر مسولیت‌های او بوده است.